customers

lördag 10 april 2010

DET GÅR UNDAN

Hjälp vad tiden går snabbt när man har skoj! All snö är borta och jag vet inte hur många mil vi avverkat denna veckan. Vi har hittat en ny väg längs Nossan och där är så fint för hundarna att gå i och bada. (brrrrr)


Vi var i Stockholm på påskdagen och Daddan vann juniorklassen med ett sketet jävla Hp Kenestra däremot vann tikklassen med Cacib och blev Bim.
Fendi debuterade officiellt och var jätteduktig men fick en blå skylt, det där skyltsystemet är dumt för då måste man sitta och titta skitnoga och står hunden för bedömning vid bordet ser inte publiken..Så finns det en grupp med vi som älskar plastband och hatar skyltar, skall jag gå med i den.
I övrigt en jättetrevlig utställning med massa plats och fina hundar och härliga människor!

Det är en del spinn around på da gangsta nu kan jag meddela, de har vårkänslor och trots den kalla vintern har det inte tappat flås alls, jag däremot behöver bli bättre, mycket bättre.













Han börjar bli stora killen nu och uppför sig balanserat någon gång om dagen och gör han det inte tar Kenestra honom i nackskinnet.













Han älskar Kenestras öron, liksom jag fast jag brukar inte bita i dem.











Det är så skönt att Daddan blivit så stor att han kan hänga på hur mycket som helst när vi är ute och han är väldigt redig.
Arthur Andersson tillbringar nästan halva veckorna hos Melanie som känner sig ensam utan Alice, han är tydligen helt underbar även i det hemmet. Det är perfekt att ha det så, det blir lixom lite extra roligt för honom att få bo i stan och gå på trottoarerna och bara vara snygg.





Maira fyller ju tolv denna månaden och då blir det lite kalas, igen!

Emma o kennelpojken har varit ofrivilligt lediga i tolv dagar, vad skall jag säga? Pust.


Min älskade mormor tog sitt sista andetag strax före påsk så det blev ett tillfälligt avbrott.




Fina foton flödar in, ett underbart påskigt kom på världens vackraste Amanda! Skall försöka scanna det. Alla nya fina foton skall få en egen sida inom kort.
Malin har ju varit iväg och parat Zulan så hon har haft fullt upp.


Jag eldar och eldar, en massa grejer som jag inte behöver, jag hatar massa skit och vart fan kommer alla grejerna ifrån? Vårstädning skall vara effektivt och med en stor brasa så går det undan.
I dag har jag även lagat mat!! Lysande det tar sig alltså men nu måste jag iväg igen har lovat de svarta tvillingarna en långpromenad i blåsten och med tanke på den biffen jag drog i mig till middag kanske det bara är bra.



Jag skulle egentligen ha publicerat en riktigt vulgär fräckis så här på lördagskvällen men själva klistra in verkar funka dåligt så ni som känner mig kanske ändå vet hur göttig den skulle varit.