customers

onsdag 12 augusti 2009

NÄR SOLEN SKINER PÅ MAGNUSLUND

Är det så underbart, allt är så rofyllt eller heter det rofullt skitsamma det är både och. Det är otroligt behagligt. När solen skiner är lunden en av de bästa platserna på jorden men men men de är långt ifrån så ofta som jag vill, jag älskar sol o värme och är beroende av sol, helt klart och har varit i hela mitt liv.

Här är några bilder från varma härliga dagar och först ut är den goaste gladaste lilla älsklingsungen jag vet, Nova! En riktig liten stjärna!




Här med mamma Malin alltså Zhulu o Aroma matte Malin min webbis och vän!

Nu kommer lite bilder ifrån min hundfria zoon som faktiskt bara är så där hundfri i år, jag har inte haft vare sig tid eller energi att göra det så bra som jag brukar och jag kom igång alldeles för sent på grund av valparna också men visst lite ordning är det allt.
Vad gäller den här drottningen finns det inga förbudszooner överhuvudtaget längre och tro mig hon är lättare att ha på insidan för annars står hon utanför med nosen intryckt i staketspjälorna och gormar efter fika, grillmat eller så har hon tryckt in en boll som någon skall kasta. Hon tillhör lixom inventarierna.
Min egenodlade luktärt har vuxit på riktigt bra och doftar på kvällarna.











































Goa goa Amy tar sig en tupplur på den varma gräsmattan, gosenosen.


Här är den Svenska vinnaren i morse, då sken solen en timme sedan har det varit skitväder med regn o åska resten av dagen/kvällen Om det finns ständiga Hallelujah Moments får jag det av denna.

Avslutningsvis en sköning till i mitt hjärta-Kah så klart med tillhörande bubbla!


Så ja, det var allt inget nytt, inget spännande jag läst, inget speciellt har hänt, iallafall inte något som är av större betydelse men jag återkommer så fort solen skiner!